10 Kasım 2012 Cumartesi

Beren Saat'in Nar Taneleri Projesi İçin Tasarladığı T-Shirt

 Genelde proje kapsamında tasarlanan kıyafetlerin fazla kullanılabilir olmadığını sadece yardım ve destek amaçlı alınması gerektiğini düşünürüm. NetWork mağazalarında satışa sunulan Beren Saat'in tasarlamış olduğu bu t-shirtün çok kullanışlı ve zevkli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Nar Taneleri Projesi kapsamında, yetiştirme yurtlarında yetişmiş genç kadınların hayata hazırlanmasına  benimde bir katkım olsun diye alışverişimde bu t-shirtden bir tane de ben edindim. Hem çorbada benimde tuzum olsun hem de dolabımda zevkli ve kullanışlı bir tasarıma yer vereyim diyorsanız hiç vakit kaybetmeden bir tane de siz alabilirsiniz.

  Elle Dergisinin Kasım ayı sayısında Beren Saat'in tasarlamış olduğu t-shirtü kombinlediği kotla kapağında görebilirsiniz. İşte Beren Saat ve tasarımı :

 Daha detaylı incelemek isteyenler için kol detayını aşağıdaki fotoğrafta yakın markaja alalım ;


 Beyazın göz alıcı zarafeti ve masumiyeti bu proje kapsamında üzerinizde olsun istiyorsanız en yakın NetWork mağazasından bir tane de siz edinebilirsiniz.



 Az kalsın unutuyordum t-shirt kalıpları bir beden büyük üretildiğinden kendi bedeninizden bir küçüğünü almanızı öneririm. ( Benimde  Small değil de XS tercih etmem tamamen bu sebepten :) ) Bu zarif t-shirtün önemli bir detayı da ''Nar Tanesi Projesini'' bize hatırlatan ve t-shirtün istenilen yerine takabileceğimiz ufak bir nar. Kırmızı meyve aşığı biri olarak bu küçük detayı çok sevdim.Umarım t-shitümüzde taşıdığımız bu nar bize bolluk ve bereket getirir ;) 



  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder