20 Kasım 2012 Salı

ESTEE LAUDER - Night Repair ile Cildimiz Her Daim Genç!

 Night Repair'e yalnızca favori ürünlerimden biri değil aynı zamanda da vazgeçilmezim.Her cilt tipine uygun bu ürün cildin hızla yaşlanmasına neden olan çevresel faktörlerin cilt DNA'sına zarar vermeden önce nötralize edilmesine yardımcı oluyor.Bir nevi bu ürünü alıp kullanarak gelecekteki cildimize yatırım yapıyoruz :) Ne kadar erken genç ciltlerimizi koruma altına alırsak ilerde aynalarla o kadar barışık yaşarız.


 Serumun kullanına gelince  temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine birkaç damla damlatıp yukarı doğru dairesel hareketlerle emilimini sağlıyoruz.Ben bu işlemin ardından yine Estee Lauder'in o muhteşem,huzur verici kokulu Time Zone kremi ile nemlendiriyorum. (Fotoğrafta elimdeki lacivert renkli krem ). Bu krem sayesinde sabah yumuşacık bir yüzle uyanıyorum ve diğer gündüz kremiyle de rutin bakımıma devam ediyorum. Unutmayalım cildimizi ne kadar erken koruma altına alırsak ilerde o kadar rahat ederiz :) Keyifli bakımlar!

2 yorum:

  1. Handelicim :) Night repair için özellikle bir yaş sınırı yoktu sanırım doğru mu ? Artık yavaş yavaş önlem vakti geldi malesef güzel bir bakım güzellik seti oluşturmam gerek yazın ışık tutdu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Hayır canım gönül rahatlığıyla her yaş grubuna hitap eden bir ürün. Ben düzenli olarak her gece kullanıyorum ve çok memnunum.Cilt bakım uzmanı bir anneye sahip olmam da ürün seçimlerimde avantaj sağlıyor doğrusu :) Kafana takılan herhangi bir şey olursa her zaman seve seve yardımcı olmaya çalışırım , sevgilerr :)

    YanıtlaSil